Procedura zakupu licencji e-ECS

 

1. Zapoznaj się z ofertą.

2. Zaloguj się do portalu.

3. Jeśli nie posiadasz konta - ZAŁÓŻ konto na portalu (pamiętaj, że użyty podczas rejestracji adres e-mail będzie służył do kontaktu z użytkownikiem). Potwierdź swój adres e-mail poprzez
    kliknięcie w link zawarty w przesłanej wiadomości.

4. W prawej sekcji pobierz druk zamówienia.

5. Wypełniając druk pamiętaj, aby adres e-mail użytkownika programu był taki sam jak adres e-mail podany podczas rejestracji konta.

6. Po podpisaniu przez kierownika jednostki organizacyjnej, zeskanuj zamówienie i prześlij na adres zamowienia@cak.com.pl.

7. W ciągu trzech dni roboczych, uzyskasz dostęp do portalu CAK, jak również w zakładce Twoje dane=> Twój profil pojawi się klucz aktywacyjny do e-ECS.

8. W zakładce <Pobieranie>, będzie można pobrać plik na II okres rozliczeniowy 2025 roku.